همه چیز راجع به خرید میز جلو مبلی ارزان

 همه چیز راجع به خرید میز جلو مبلی ارزان

همه چیز راجع به خرید میز جلو مبلی ارزان

دکوراسیون داخلی زمانی چشم نواز و زیبا به نظر می‌رسد که کامل باشد، از جمله وسایلی که می‌تواند به کامل شدن سرویس مبلمان کمک کند میز جلو مبلی است. انتخاب و خرید میز جلو مبلی چالشی است که می‌تواند باعث زیباتر دیده شدن مبلمان و در نهایت چیدمان منزل شما می شود. در این مقاله قصد داریم به نکاتی در مورد خرید میز جلو مبلی ارزان  بپردازیم.

انتخاب بهترین میز جلو مبلی

جلو مبلی معمولا روی ست کامل مبلمان قرار دارد، اما در صورتی که بخواهید به صورت جداگانه اقدام به خرید جلو مبلی یا میز عسلی نمایید باید به برخی نکات توجه داشته باشید، از جمله مسائلی که در انتخاب میز جلو مبلی مورد اهمیت است ابعاد و اندازه آن است ضمن این که شکل ظاهری جلو مبلی نیز بسیار مورد توجه است.

اگر به دنبال خرید بهترین میز جلو مبلی برای یک دست مبل راحتی هستید با میز جلو مبلی برای مبل کلاسیک یا  استیل متفاوت خواهند بود، از نظر شکل ظاهری، کاربری و جنس جلو مبلی‌ها انواع گوناگونی دارند. برای انتخاب یک جلو مبلی ارزان باید به جنس آن، اندازه و شکل ظاهری توجه کنید.

انواع جلو مبلی

همانطور که اشاره مختصری داشتیم جلو مبلی‌ها از نظر جنس انواع گوناگونی دارند که می‌تواند شامل جلومبلی‌های شیشه‌ای، فلزی، ام دی اف، ترکیب شیشه و فلز، شیشه و چوب و شیشه و ام دی اف باشد. هرکدام از این مدل‌ها مناسب با قرار گرفتن در کنار مبلمان‌های خاصی است، به طور مثال معمولا در دکوراسیون کلاسیک و در کنار مبلمان کلاسیک استفاده از جلو مبلی چوبی پیشنهاد می‌شود، در حالی که در دکوراسیون مدرن می‌توان از جلو مبلی‌های شیشه‌ای یا ترکیبی استفاده کرد.

سبک طراحی دکوراسیون داخلی و همچنین مبلمان تعیین کننده نوع جنس جلو مبلی خواهد بود، از نظر سبک طراحی و مدل نیز میزهای جلو مبلی انواع مختلفی دارند که شامل اشکال مربع، مستطیل، بیضی، دایره ای یا اشکال انتزاعی است که در این مورد هم سبک چیدمان منزل و نوع مبلمان در انتخاب طرح تاثیرگذار است، در دکوراسیون‌های کلاسیک معمولا از جلو مبلی‌های مستطیل شکل استفاده می‌شود، نوع بیضی نیز کاربرد فراوانی دارد، اما در دکوراسیون مدرن معمولا اشکال انتزاعی و دایره‌ای انتخاب اول خواهند بود.

انواع جلو مبلی

قیمت میز جلو مبلی

با توجه به مطالبی که عنوان کردیم مشخص است که فاکتورهایی چون ابعاد میز جلو مبلی، جنس متریال به کار رفته در ساخت آن و همچنین مدل و سبک طراحی در قیمت‌گذاری جلو مبلی تاثیر دارند، بنابراین نمی‌توان یک قیمت واحد برای جلو مبلی‌ها در نظر گرفت و همه چیز بستگی به انتخاب شما خواهد داشت.

خرید جلو مبلی ارزان چگونه امکان پذیر است؟

در صورتی که قصد دارید یک جلو مبلی ارزان تهیه کنید چند راه پیش رو دارید که در این بخش به آنها اشاره می‌کنیم:

انتخاب جلو مبلی ام دی اف

انتخاب جلومبلی مناسب صرفا به معنای انتخاب یک میز جلو مبلی گرانقیمت نیست، به طور مثال جلومبلی‌های ام دی اف جایگزین مناسبی برای میزهای جلو مبلی چوبی هستند، MDF اگرچه از نظر دوام و استحکام با چوب برابری می‌کند اما قیمت به مراتب کمتری دارد، ضمن این که تنوع طرح و رنگ نیز در میزهای جلو مبلی ام دی اف بیشتر است.

انتخاب جلو مبلی با متریال ترکیبی در ساخت

میز جلو مبلی شیشه ای یا ترکیب شیشه و ام دی اف نیز می تواند یک مدل از جلومبلی های ارزان باشد، این مدل میزها نیز دارای زیبایی منحصر به فردی هستند، ضمن این که به دلیل ارزان بودن شیشه نسبت به چوب یا ام دی اف می توان یک میز جلو مبلی با قیمت مناسب تهیه کرد.

انتخاب جلو مبلی با متریال ترکیبی در ساخت

انتخاب جلو مبلی شیشه‌ای

میز جلو مبلی تمام شیشه‌ای نیز یک گزینه مناسب برای کسانی است که به دنبال خرید جلو مبلی ارزان هستند، البته باید در نظر داشته باشید که این طرح جلو مبلی ها برای خانواده هایی که دارای فرزند خردسال هستند کمی خطرناک است و احتمال شکسته شدن شیشه‌های جلو مبلی وجود دارد.

نکات مهمی که در زمان خرید جلو مبلی ارزان باید به آن توجه کنید

– ابعاد، شکل و جنس جلو مبلی ها باید با سایر اقلام دکوراتیو در قسمت پذیرایی و نشیمن همخوانی داشته باشد، به ویژه در مورد تناسب میز جلو مبلی با مدل مبلمان خود بسیار حساس باشید.

– میزهای بزرگ برای فضاهای کوچک دست و پاگیر است و فضا را شلوغ و بی‌نظم جلوه می‎دهد بنابراین بهتر است مدلهایی را انتخاب کنید که با فضایی که در اختیار دارید متناسب باشد.

– در صورتی که فضای کمی در اختیار دارید می توانید از جلو مبلی‌های دارای کشو یا طبقه استفاده کنید، ضمن این که برخی جلو مبلی ها به شکلی طراحی شده اند که میزهای عسلی درون آن جای می‌گیرند و اصطلاحا کم جا هستند، این مدل جلو مبلی ها بهترین انتخاب برای خانه‌های آپارتمانی کوچک هستند.

– از آنجایی که میزهای جلو مبلی برای پذیرایی از میهمانان و یا قرار دادن اجسام دکوارتیوی چون گلدان، آباژور، مجسمه و … مورد استفاده قرار می گیرند در زمان انتخاب به استحکام و مقاومت آنها نسبت به فشار توجه نمایید.

– کیفیت به کار رفته در ساخت جلو مبلی را در نظر داشته باشید، بهتر است اجناسی را اتنخاب کنید که ضد خش باشند و در صورت لک شدن بتوان به راحتی لکه‌های آنها را پاک کرد.

– برای تکمیل شدن دکوراسیون داخلی می توانید میزهای عسلی متناسب با شکل و طرح میز جلو مبلی انتخاب کنید.

– از آنجایی که قرار است وسایل پذیرایی روی میزهای جلومبلی قرار داده شوند به متعادل و هم سطح بودن پایه های میز جلو مبلی دقت کنید، همچنین محل اتصال پایه ها و بدنه را در مدلهای پایه‌دار چک کنید.

جمع بندی نهایی

جلو مبلی ها نقش مهمی در زمان پذیرایی از میهمانان دارا هستند، بنابراین سعی کنید انتخابی داشته باشید که در زمان برگزاری دورهمی های دوستانه و میهمانی به راحتی از آن استفاده کنید، محل قرارگیری میزهای جلومبلی نیز نقش مهمی در دیده شدن آنها و زیبایی دکوراسیون دارند، اما همانطور که از نامشان پیدا است بهترین مکان برای قرار دادن آنها جلوی مبلمان است. میزهای عسلی هم رنگ و هم شکل می‌تواند مکمل خوبی برای میزهای جلو مبلی باشد.

 

 

مدیر

0 دیدگاه

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *