تختخواب مدل چستر چیست؟

 تختخواب مدل چستر چیست؟

تختخواب مدل چستر چیست؟

مطمئنا تختخواب یکی از مهمترین انتخاب ها برای دکوراسیون داخلی منزل است، این روزها از ترکیب تختخواب‌های چوبی با قسمتهایی از چرم و پارچه، مدل‌های بسیار زیبا و منحصر به فردی ایجاد شده است که استفاده از آنها می‌تواند ایده خوبی برای علاقمندان تختخواب‌های کلاسیک باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با تختخواب مدل چستر آشنا کنیم.

سرویس خواب ترکیبی چوب و پارچه

متنوع بودن مدل‌های سرویس خواب یکی از مشکلات در زمان خرید تختخواب است، سرویس خواب‌های سلطنتی، کلاسیک، سرویس خواب‌های ترکیبی چوب و پارچه و … از جمله مواردی است که در زمان خرید تختخواب می‌توانید از میان آنها انتخاب کنید. در حال حاضر سرویس خواب‌های ترکیبی بسیار محبوب هستند، ضمن این که می‌توان در آنها جدای رنگ‌های متداول سرویس‌های چوبی مثل سفید، کاراملی، قهوه‌ای و مشکی از ترکیب پارچه‌های رنگ دلخواه و این رنگ‌ها بهره برد.

این ترکیب جذاب و زیبا می‌تواند مدل‌های مختلفی داشته باشد، معمولا پارچه‌های به کار رفته در این ترکیب‌ها شامل انواع جیر، چرم، مخملی و … هستند. معمولا در قسمت تاج تخت‌ها از بخش پارچه‌ای استفاده می شود که ممکن است روی پاف و صندلی میز آرایشی نیز چنین ترکیبی دیده شود. در برخی مدل‌ها نیز پارچه‌های ترکیبی حتی در بدنه تخت هم به کار برده می‌شوند.

تخت خواب مدل چستر

یکی از طرح‌های زیبایی که در تختخواب‌های ترکیبی چوب و پارچه‌ای دیده می‌شود، تخواب مدل چستر است. مهمترین ویژگی مدل چستر لمسه دوزی‌های روی پارچه است. در برخی از مدل‌ها در قسمت‌های لمسه دوزی از نگین یا دکمه‌های براق و زیبا استفاده می شود که می‌تواند زیبایی تختخواب را چندین برابر کرده و یا انتخاب این تخت را به عنوان تختخواب دخترانه به یک انتخاب بی‌نظیر تبدیل کند.

تختخواب چستر، گران اما منحصر به فرد

در صورتی که از تختخواب مدل چستر خوشتان آمده است و قصد دارید به عنوان سرویس خواب دخترانه جدید یکی از آنها را سفارش دهید باید بگوییم این مدل تختخواب دخترانه به دلیل لمسه دوزی‌هایی که زمان زیادی برای اجرا می‌برد معمولا از انواع تختخواب‌های ترکیب چوب و پارچه گران‌تر است، بنابراین بهتر است که یک بودجه مناسب برای خرید این مدل سرویس خواب دخترانه جدید کنار بگذارید.

مزایای انتخاب تختخواب مدل چستر

در کنار زیبایی منحصر به فردی که این مدل تختخواب‌ها دارند، مزایای دیگری نیز برای خریدار در پی خواهد داشت که در این بخش به گوشه‌ای از آنها اشاره می‌کنیم.

تنوع در انتخاب مدل

– استفاده از این تختخواب‌ها در دکوراسیون کلاسیک و گاهی مدرن بسیار رایج است. ضمن این که با انتخاب این مدل از انحصار مدل‌های چوبی و ام‌دی‌اف خارج می‌شوید که یک تنوع محسوب می‌شود.

تنوع رنگی بالا

– تختخواب مدل چستر به دلیل ترکیبی بودن پارچه و چوب می‌تواند از نظر هارمونی رنگ، استفاده از طیف وسیعی از رنگ ها را در دکوراسیون اتاق خواب شما امکان پذیر کند. بنابراین برای کسانی که به رنگ‌های شاد یا محیط‌های رنگی علاقمند هستند این مدل تختخواب بسیار مناسب خواهد بود.

مناسب برای استفاده در اتاق خواب دخترانه

– در دکوراسیون اتاق دختران، با توجه به این که ترکیب چوب و پارچه ظرافت زیادی به تختخواب می‌بخشد، استفاده از تختخواب‌های چستر می‌تواند یک مدل سرویس خواب دخترانه جدید باشد و انتخاب  متفاوتی را رقم بزند.

ایجاد لمسه دوزی‌های متفاوت

– استفاده از نگین‌های کریستالی یا دکمه های تزئینی براق و زیبا برای لمسه دوزی‌ها در قسمت تاج می‌تواند یک نمای متفاوت و زیبا در اتاق خواب ایجاد کند.

تختخواب تمام لمسه

– می‌توان به جای سفارش تختخواب هایی که فقط در قسمت تاج دارای لمسه دوزی هستند از تختخواب‌هایی که تماما لسمه دوزی هستند استفاده کرد، این کار یک دکوراسیون ظریف و زیبا با سرویس خواب دخترانه جدید و کاملا متفاوت از طرح های روز بازار به شما هدیه خواهد کرد.

تختخواب تمام لمسه

انتخاب مدل دلخواه

– امکان انتخاب مدل و رنگ پارچه برای خریدار وجود دارد، حتی می‌توانید از چرم برای ترکیب با چوب در این مدل تختخواب ها استفاده کنید که کاملا لوکس و شیک به نظر می‌رسد.

توجه به ابعاد و اندازه‌ها

– به ابعاد و اندازه تختخواب، تاج تخت، طراحی شکل کلاف تخت و اقلام موجود در سرویس خواب توجه داشته باشید، در صورتی که فضای زیادی در اختیار نداشته باشید این نکات می‌تواند برای شما ایجاد دردسر کند، بنابراین در زمان انتخاب سعی کنید ابعاد مناسب تختخواب با فضای اتاق شما در نظرتان باشد.

انتخاب گزینشی

– در صورت نیاز می‌توانید به جای خریدن سرویس خواب کامل چستر، تنها از تختخواب چستر استفاده کنید. همانطور که می‌دانید سایر اقلام سرویس خواب قابلیت حذف شدن دارند، البته به شرطی که برای شما کاربردی و ضروی نباشند.

مبل تختخواب شو مدل چستر

در صورتی که فضای کافی برای سفارش و خرید تختخواب مدل چستر ندارید و علاقمند به این مدل از تختخواب‌ها هستید، می‌توانید از مبل‌های تختخواب شو مدل چستر استفاده کنید، این مدل بسیار کاربردی و مناسب فضاهای کوچک است، ضمن این که می‌توانید آن را به عنوان تختخواب یک نفره و دونفره استفاده کنید.

این مدل تختخواب‌ها که منحصرا برای استفاده در فضاهای کوچک طراحی شده اند دارای اندازه‌ها و مدل‌های متفاوتی هستند، اما تختخواب مدل چستر در این میان یک انتخاب متفاوت، زیبا و کاربردی است که با سایر مدل‌های مبل تختخوابشو متفاوت است.

تختخواب مدل چستر؛ دخترانه یا پسرانه؟

این که تختخواب‌های مدل چستر تخت دخترانه است یا پسرانه بستگی به طراحی ظاهری، رنگ و مدل آن خواهد داشت. معمولا در تختخواب‌های دخترانه قسمت لمسه دوزی‌ها دارای اکسسوری‌های کریستالی و براق هستند، می‌توان از رنگ‌های زیبا و شاد دخترانه مثل بنفش، صورتی، سفید یا لیمویی برای بخش پارچه‌ای استفاده کرد، در مورد تختخواب پسرانه هم ترکیب رنگ‌هایی مثل آبی، سورمه‌ای، قهوه‌ای یا رنگ‌های خنثی میتواند انتخاب مناسبی باشد.

کلام آخر

در مورد سفارش تختخواب مدل چستر باید دقت داشته باشید که از پارچه‌های با کیفیت و مرغوب در بخش پارچه‌ای استفاده شود، ضمن این که نباید مرغوبیت چوب یا ام‌دی‌اف به کار رفته در کلاف تخت را فراموش کنید، این مدل تختخواب‌ها، یک تخت ترکیبی هستند بنابراین توجه به کیفیت کالا هم در بخش پارچه‌ای و هم در بخش چوبی باید مورد نظر باشد.

برای تعدیل شدن قیمت بالای تختخواب‌های مدل چستر می‌توان بخش‌های پارچه‌ای را کاهش داد مثلا فقط در بخش تاج تخت و قسمت روی پاف یا صندلی میز آرایش از لمسه دوزی‌ها بهره برد، به این ترتیب مطمئنا بودجه لازم برای تهیه تختخواب مدل چستر را خواهید داشت.

 

 

مدیر

0 دیدگاه

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *