مبل چستر ارزان را از کجا بخریم؟

 مبل چستر ارزان را از کجا بخریم؟

مبل چستر ارزان را از کجا بخریم؟

مبلمان بخش جدایی ناپذیر هر دکوراسیون خانه یا محل کار است که با توجه به مدل های متنوع موجود در بازار می تواند هر سلیقه ای را راضی کند. یکی از مبل های پرطرفدار که از گذشته مورد توجه قرار گرفته، مبل چستر است.

در ابتدا تعریفی جامع از مبل چستر برای شما می کنیم که اگر قصد خرید این مبل را دارید با شناختی بیشتر اقدام به خرید مبل چستر نمایید.

مبل چستر چیست؟

بیشتر دوستداران صنعت مبلمان و دکوراسیون تصور بر این دارند که مبل چستر ساخت کشور ترکیه است که این باور کاملاً اشتباه است! مبل چستر برای اولین بار در دهه ی ۱۸۰۰ میلادی مورد توجه زیادی قرار گرفت ولی تحقیقات نشان می دهد اولین مبل چستر توسط لرد فیلیپ استنهوپ، چهارمین ارل فرانسه ساخته شده که کمی با طرح امروزی این مبل تفاوت دارد.

اگر بخواهیم راجع به ظاهر مبل چستر بگوییم، می توان گفت عمده تفاوت مبل چستر در نحوه ی دوخت(لمسه دوزی) تکیه گاه و دسته های مبل با سایر مبل ها از جمله مدلهای مبل راحتی است.

لمسه دوزی مبل چستر

همانطور که در بالا اشاره شد بر روی مبل چستر دوخت یا لمسه دوزی هایی به شکل لوزی و مربع انجام می شود که بسته به سلیقه مشتری و یا مدل مبل می تواند بر روی خود دکمه داشته باشد.

پارچه مبل چستر

در گذشته بیشتر از چرم برای ساخت مبل چستر استفاده می شد ولی امروزه علاوه بر چرم، این مبل را با پارچه های معمولی و چرم پارچه و پارچه های مخمل می سازند.

نکته: اگر قصد خرید مبل چستر را دارید به دلیل دوخت هایی که بر روی مبل انجام شده است و احتمال پارگی پارچه را بالا می برد، حتماً دقت و تاکید زیادی بر استفاده از پارچه با کیفیت در هنگام تولید نمایید.

جنس کلاف مبل چستر

به طور استاندارد کلاف مبل چستر باید از چوب نراد یا همان روس و در قسمت نما به دلیل زیبایی بیشتر از چوب راش گرجستان استفاده شود. این ساختار می تواند تضمین کننده مبلی با کیفیت برای شما باشد.

متاسفانه عده ای کم از تولید کنندگان سودجو از چوب های متفرقه از جمله چوب سفید که دوام بالایی ندارد در ساخت این مبل یا دیگر مبل ها استفاده کرده که بعد از گذشت مدتی کوتاه بیشتر مبل ها شکسته می شود.

جنس کلاف مبل چستر

مبل چستر ارزان

برای خرید مبل چستر ارزان شما می توانید از سایت های فروشگاهی که فروش مستقیم کارخانه هستند استفاده و خرید مبل آنلاین نمایید. مزیت بزرگ این گروه سایت های فروش دسترسی راحت شما به انواع مدل های روز و همچنین خرید مستقیم از کارخانه می باشد.

مبل راحتی یا مبل چستر

مبل راحتی تفاوت زیادی با مبل چستر ندارد چرا که معمولا جنس نشیمن و ساختار کلاف هر دو مبل مثل همدیگر هست. قبل از خرید مبل راحتی یا چستر باید دکوراسیون خانه خود را کاملاً بررسی کرده و نسشبت به آن مدل های مختلف را دیده و انتخاب کنید.

مبل چستر ظاهری نسبتاً کلاسیک دارد که از تلفیق سبک مدرن و کلاسیک به دست آمده، پس اگر دکوراسیون خانه شما مدرن است پیشنهاد ما به شما خرید مبل راحتی است.

قیمت مبل چستر

با توجه به نوسانات ارزی و وارداتی بودن متریال ساخت مبل، قیمت مبل روزانه تعغییر می کند و نمیتوان قیمت مبل چستر را به طور دقیق اعلام نمود ولی برای خرید مبل چستری با کیفیت به حداقل ۱۰ میلیون تومان هزینه نیاز دارید.

ست مبل چستر به چه شکل است؟

مبل چستر معمولاً در ست های ۸ نفره (دو عدد کاناپه سه نفره + دو عدد مبل یک نفره) و ۷ نفره (یک عدد کاناپه ۳ نفره + یک عدد کاناپه دو نفره + دو عدد مبل یک نفره) تولید و عرضه می شود.

شایان ذکر است در صوت نیاز شما می توانید ست های سفارش خود را بیشتر یا کمتر کنید.

مبل چستر مکانیزم

مبل چستر مکانیزم(تختخواب شو) مناسب خانه هایی با متراژ پایین و یا محل کار است. معمولاً مبل چستر مکانیزم از قسمت دسته ها و تکیه گاه باز شده و امکان دراز کشیدن بر روی مبل را به افراد می دهد.

نکته: توجه داشته باشید که مبل چستر مکانیزم با یراق آلات درجه یک ساخته شده باشد چرا که یراق آلات بی کیفیت بعد از مدتی به صدا افتاده و یا در بعضی موارد در سر جای خود قرار نمی گیرد.

میز جلو مبلی ست چستر

اگر به دنبال سِت کردن میز جلومبلی و میز عسلی با مبل چستر هستید، قبل از هرکاری به پایه های مبل خود توجه کنید، اگر پایه های مبل شما چوبی بود میز جلومبلی چوبی و اگر پایه های مبل چستر شما فلزی بود از میز جلومبلی فلزی آبکاری شده استفاده نمایید.

میز جلو مبلی ست چستر

نشیمنگاه مبل چستر

اگر به راحتی خود اهمیت می دهید هنگام خرید تاکید به استفاده اسفنج ۳۰ یا ۳۵ کیلویی یورولوکس(نام برند) در هنگام ساخت سفارش خود نمایید.

از ویژگی های این اسفنج، قابلیت ارتجاعی بالا هنگام نشست و برخواست و انتقال راحتی حداکثری هنگام استراحت کردن است.

 

مدیر

0 دیدگاه

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *