تخت و کمد نوجوان پسرانه

 تخت و کمد نوجوان پسرانه

تخت و کمد نوجوان پسرانه

تمام زیبایی اتاق خواب یک نوجوان بستگی به سرویس خوابی دارد که انتخاب می­کنید که البته از اصلی­ترین اجزای سرویس خواب که در زیبایی اتاق­ خواب تاثیرگذار هستند، تخت و کمد است چرا که از اصلی ترین اجزای یک سرویس خواب هستند و فضای بسیاری را در اتاق اشغال می­کنند در نتیجه اولین چیزی که در هر اتاق به چشم میخورد تخت و کمد نوجوان است.

ما در این مطلب قصد داریم که با شما درباره تخت و کمد نوجوان پسرانه صحبت کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را برای تخت و کمد نوجوان پسر خود داشته باشید.

پس اگر قصد خرید یک سرویس خواب را دارید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

اهمیت انتخاب کمد برای اتاق نوجوان پسر

کمد از ضروری­ترین وسایل برای نوجوان است چرا که نوجوان باید فضایی مستقل برای لباس-ها و دیگر وسایل خود داشته باشد. اگر نوجوان فضای مناسبی برای لباس­های خود نداشته باشد لباس­های او به راحتی چروک و کثیف می­شوند.

در نتیجه لازم است که حتماً یک کمد در اتاق خواب نوجوان پسر وجود داشته باشد البته که باید پیش از خرید به نکات بسیاری توجه کنید تا بتوانید یک کمد با کیفیت انتخاب کنید.

اهمیت انتخاب کمد برای اتاق نوجوان پسر

این نکات عبارتند از:

جنس کمد نوجوان

از مهمترین نکاتی که هنگام خرید سرویس خواب نوجوان پسرانه باید به آن توجه کنید متریال به کار رفته در ساخت کمد است. همانطور که پیش از این نیز ذکر کردیم کمد و سیله­ای است برای نگهداری وسایل شما، در نتیجه متریال به کار رفته در ساخت کمد باید به گونه‌ای باشد که آسیبی به لباس­ها نرسد.

بهترین متریال برای ساخت کمد چوب و انواع ­های آن از جمله است MDF است. چرا که چوب از سازگار­ترین ماده­های موجود در طبیعت است و شکل پذیری آن بسیار خوب است.

البته نوع چوب استفاده شده در ساخت کمد نیز تاثیر بسزایی دارد ممکن است تولید کننده از چوب­های بی­کیفیت استفاده کند و کمد طول عمر بالایی نداشته باشد.

پس حتما هنگام خرید به کیفیت چوب کمد توجه کنید. علاوه بر اینکه به چوب کمد توجه میکنید باید به نوع یراق آلات کمد استفاده شده در کمد نیز توجه داشته باشید. چرا که معمولاً کمد روزانه چندین بار باز و بسته می­شود و اگر کیفیت یراق آلات استفاده شده خوب نباشد مدت زمان زیادی طول نمی­کشد که یراق آلات هرز شده و دیگر امکان استفاده از کمد را نخواهید داشت.

فضایی که در اختیار دارید

و دیگر نکته­ای که هنگام خرید کمد نوجوان پسرانهباید به آن توجه کرد، فضایی است که در اختیار دارید. اگر با مشکل محدودیت فضا مواجه هستید نباید از کمدهایی استفاده کنید که فضای زیادی را اشغال میکنند کمد باید کاملا متناسب با فضای اتاق خواب و همینطور سبک دکوراسیون اتاق خواب شما باشد.

پس به هیچ عنوان از کمدهایی که فضای زیادی را در اتاق اشغال می‌کنند استفاده نکنید چرا که باعث کوچکتر دیده شدن اتاق خواب شما می­شوند.

تخت خواب نوجوان پسر

تخت خواب از اصلی­ترین وسایل یک سرویس خواب است و عضو جدا نشدنی سرویس خواب. چرا که ما بخش زیادی از روز را صرف استراحت می­کنیم. در نتیجه نیاز به یک تخت خواب مناسب در کنار یک تشک نرم و راحت داریم تا بتوانیم هنگام استراحت آرامش را تجربه کنیم.

به همین دلیل نیز تخت خواب نوجوان از اهمیت بالایی برخوردار است و هنگام خرید آن باید به نکات بسیاری توجه کنید. از جمله:

 کیفیت و جنس تخت خواب نوجوان

از مهمترین نکاتی که هنگام انتخاب تخت خواب نوجوان پسر باید به آن توجه کنید کیفیت تخت خواب و جنس تخت خواب است چرا که نوجوانان باید هنگام خوابیدن روی تخت احساس آرامش داشته باشد و همینطور تخت خواب موجب بروز حساسیت نشود.

سعی کنید که همیشه تخت خواب­های چوبی و ام دی اف را انتخاب کنید چرا که هنگامی که از تخت خواب چوبی استفاده می­کنید  اطمینان دارید که تا سالهای طولانی نیاز به تعمیر آن نخواهید داشت. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که تولید کننده از باکیفیت­ترین چوب­ها استفاده کرده باشد.

وزن تخت خواب نوجوان

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید وزن تخت خواب نوجوان است. توجه داشته باشید که وزن تخت خواب استاندارد باشد و حمل و نقل آن کار دشواری نباشد.

وزن تخت خواب نوجوان

توجه به فضای اتاق خواب نوجوان

حتما پیش از خرید تخت خواب به فضایی که در اختیار دارید توجه کنید تا بتوانید یک تخت خواب، مناسب فضای اتاق خواب نوجوان پسر خود انتخاب کنید.

اگر اتاق خواب شما متراژ پایینی دارد نباید از تخت خواب­های بزرگ استفاده کنید چرا که با این کار رفت و آمد در اتاق سخت میشود و فضای اتاق خواب کوچک­تر دیده می­شود، اگر دارای دو فرزند هستید و فضای کافی برای قرار دادن دو تختخواب در اتاق خواب را ندارید بهترین گزینه تختخواب دو طبقه نوجوان است.

همینطور نباید در اتاق­هایی با متراژ بالا نیز از تخت خواب­ های جمع و جور و کوچک استفاده کنید بهتر است که تخت خواب کاملاً متناسب با ابعاد اتاق خواب باشد.

رنگ تخت خواب نوجوان پسرانه

حتما پیش از خرید تخت خواب نوجوان مقالاتی را درباره روانشناسی رنگ­ها مطالعه کنید تا بتوانید رنگی را مطابق روحیه فرزند پسر خود انتخاب کنید. البته پیش از هر چیز باید سلیقه نوجوان را در نظر بگیرید.

نتیجه گیری

ما در این مطلب سعی کردیم که شما را با ویژگی­های تخت و کمد نوجوان پسرانهء با کیفیت آشنا کنیم تا پیش از خرید اطلاعات کافی را داشته باشید و بتوانید یک تخت مناسب را خریداری کنید.

امیدواریم که این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

پرسش و پاسخ

تخت و کمد با کیفیت چه ویژگی­هایی دارد؟ یک تخت و کمد با کیفیت باید از طبیعی­ترین و با کیفیت­ترین چوب­ها ساخته شده باشد و استقامت بالایی نیز داشته باشد.

در اتاق خواب­های کوچک از چه تخت خواب و کمدی باید استفاده کرد؟ پیشنهاد ما به شما این است که از تخت و کمدهای مینیمالی استفاده کنید که طراحی ساده­ای دارند و فضای زیادی را اشغال نمیکنند.

آیا تخت و کمد نوجوان حتما باید از چوب تهیه شده باشد­؟ خیر شما می­توانید از مصنوعات چوبی نیز استفاده کنید. همچنین می­توانید یک تخت و کمد با جنس MDF را نیز خریداری کنید. همه چیز بستگی به سلیقه شما دارد. اما چوب از کیفیت بالاتری برخوردار است.

 

مدیر

0 دیدگاه

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *