راهنمای خرید مبل اداری

 راهنمای خرید مبل اداری

راهنمای خرید مبل اداری

اگر شرکت یا دفتر خود را به تازگی راه اندازی کرده اید و قصد دارید دکوراسیون داخلی محیط کار خود را طراحی و بچینید، انتخاب و خرید مبل اداری یکی از ملزومات دکوراسیون محل کار شما است. قبل از خرید یک مبل اداری نیاز است شما اطلاعات کافی را نسبت به نوع ساخت و طراحی آن داشته باشید تا بتوانید خریدی هوشمندانه داشته باشید. در این مطلب آموزشی سعی برآن شده تا تمامی نکات مربوط به ویژگی های یک مبل اداری با کیفیت بالا را برای شما گرداوری کنیم. با ما همراه باشید.

ویژگی یک مبل اداری با کیفیت

مبل اداری با کیفیت باید ویژگی ظاهری و ساختاری مناسبی داشته باشد که به آن پیردازیم:

  • جنس کلاف مبل اداری: جنس کلاف یا هموان استخوان بندی مبل اداری با کیفیت بالا از چوب روس و فلز ساخته می شود که با نشست و برخواست زیاد در محل کار به هیچ عنوان دچار شکستگی نشود.
  • جنس نشیمن مبل اداری: جنس نشیمن یک مبل اداری خوب، از فوم سرد ساخته می شود. فوم سرد این قابلیت را به مبل می دهد که ظاهر مبل همیشه حفظ شود و نشیمن آن نشست نکند.
  • رویه مبل اداری: رویه مبل اداری از چرم مصنوعی ساخته می شود. توجه داشته باشید که چرم های به کار رفته در مبل اداری دارای گرید خوب و متوسط هستند و شما باید برای جلوگیری از به اصطلاح پوست پوست شدن و پارگی چرم از چرم درجه یک خرید خود را انجام دهید.

مبل اداری ارگونومیک

یکی از مبل های اداری که به شدت به شما پیشنهاد می کنیم، مبل اداری ارگونومیک می باشد. مشخصه ی ظاهری این مبل پر کردن گودی کمر و ارتفاع استاندارد که هنگام نشستن زانوی شما به حالت ۹۰ درجه فرم به خود می گیرد.

سِت مبل اداری

مبل اداری بیشتر به صورت نیم ست ۴ نقره خرید و فروش می شود. این نیم ست یک کاناپه دو نفره، دو عدد مبل یک نفره و یک عدد جلومبلی را با خود به همراه دارد.

اگر فضای دفتر کار شما بزرگ بوده و نیاز به مبلی با تعداد نفرات بیشتر دارید، مبل های ۷ و ۸ نفره را به شما پیشنهاد می کنیم.

رنگ مناسب برای مبل اداری چه رنگی است؟

رنگ مبل اداری را تم رنگی دکوراسیون محل کارتان مشخص می کند ولی به منظور رسمیت بخشیدن به دفترهای اداری از رنگ های تیره ماننده قهوه ای و مشکی استفاده می کنند.

در بعضی از کسب و کارهای جدید و استارتاپی به منظور شادابی بیشتر در دفتر کار می شود از رنگ های شاد مانند سفید، قرمز، آبی، زرد و … استفاده حداکثری کرد.

جلو مبلی مبل اداری

یکی از ملزومات پذیرایی در دفتر کار، مطب و … جلومبلی سِت مبل اداری شما است به همین منظور می توانید تنها یک جلو مبلی را به همراه مبل اداری خریداری نمایید و هارمونی خوب و جذابی را در محیط کارتان برقرار نمایید.

جلو مبلی مبل اداری
جلو مبلی مبل اداری

قیمت مبل اداری چقدر است؟

قیمت مبل اداری به مراتب از مبل راحتی و استیل پایین تر است که دلیل آن در درجه ی اول نیم ست بودن مدل اداری و در درجه ی دوم استفاده از فوم سرد و چرم مصنوعی بوده که به ترتیب از اسفنج و پارچه قیمت پایین تری دارند.

به طور میانگین قیمت مبل های اداری با کیفیت در رنج ۴ تا ۷ میلیون تومان بوده که هرچه پیچیدگی ساخت بیشتر باشد، قیمت مبل بیشتر می شود.

مبل اداری کلاسیک

یکی از مدل هایی که به شدت به محیط کار شما رسمیت می بخشد، مبل اداری کلاسیک است. ویژگی ظاهری این مبل لمسه دوزی در تکیه گاه بوده که الهام بخش از مبل های چستر فیلد است. توجه داشته باشید که لمسه دوزی های موجود بر روی یک مبل اداری با کیفیت باید از تقارن خوبی برخوردار باشد تا زیبایی بیشتری را با خود به همراه بیاورد.

مبل اداری کلاسیک
مبل اداری کلاسیک

بهترین برند های مبل اداری

خوشبختانه در کشور ما تولید کنندگان مبل و ملزومات اداری قدرتمندی وجود دارد. از جمله این تولیدکنندگان اداری می توان به کارخانه نیلپر، آرکانو و راد سیستم اشاره کرد که علاوه بر تعمین نیاز داخل اقدام به صادر کردن محصولات خود به سایر کشورها هم نموده اند.

اگر قصد خرید محصولات این شرکت ها را دارید می توانید به نمایندگی های آن ها در بازار مبل یافت آباد تهران و بازار مبل های شهرستان مراجعه نمایید.

بهترین برند های مبل اداری
بهترین برند های مبل اداری

 

مدیر

0 دیدگاه

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *