مبل ریلکسی ترک

 مبل ریلکسی ترک

مبل ریلکس تر ک

مبل ریلکسی ترک از مبل هایی است که  امروزه بسیار مورد استفاده قرار گرفته است و بسیار پرطرفدار می باشد در ادامه با ما همراه باشید تا کمی بیشتر از مبل ریلکسی ترک و کاربردهای مختلف آن با شما صحبت کنیم.

مبل ریلکسی ترک 

این مبل ها از سری مبل هایی هستند که راحتی شما را هنگام استراحت تضمین می کند و معمولاً جزو دسته مبل های پزشکی- سلامتی به حساب می آیند.

از این مبل ها می توان در مکان های مختلف از جمله بیمارستانها-منازل و یا هر مرکزی که مراجعین مدت طولانی در انتظار خواهند بود استفاده کرد.

ورود مبل ریلکسی ترک  به بازار

  مبل های ریلکسی ترک ابتدا که وارد بازار شدند وارداتی بودند و تا مدت زیادی با قیمت بسیار بالایی به فروش میرسید و علاقه مندان بسیاری پیدا کرد که البته پس از مدتی تولیدکنندگان ایرانی هم توانستند نمونه ای شبیه به همین مبلهای ریلکسی را تولید کنند.

مبل ریلکسی ترک دارای تنوع قیمت- مدل-طرح-نوع پارچه و… بسیاری است.

ویژگی مبل ریلکسی ترک

  مبل ریلکسی ترک بسیار مناسب افرادی است که در طول روز استرس و خستگی زیاد را تحمل میکنند .شما میتوانید تنها با کشیدن یک اهرم و یا فشار دادن یک دکمه به راحتی روی این مبل ها دراز بکشید و ریلکس کنید.

اگر قصد دارید روی مبل ریلکسی ترک بخوابید این مبل ها به اندازه کافی برای خوابیدن نیز راحت هستند اما اگر می خواهید از یک مبل ریلکسی ترک و به عنوان تخت خواب استفاده کنید  فکر خوبی نیست چرا که قیمت تخت خواب از یک مبل ریلکسی ترک پایین تر می باشد.

پیشنهاد ما به شما این است که به جای اینکه صندلی های معمولی اضافه کنید یک مبل ریلکسی ترک در اتاق خواب اتاق نشیمن و یا حتی اتاق کار بگذارید.

ویژگی مبل ریلکسی ترک

طراحی مبل ریلکسی ترک

  مبل ریلکسی  به گونه ای طراحی شده است که با نشستن روی آن تمامی اعضای بدن در حالت ایده‌آل خود قرار می گیرند و یکی از دلیل هایی که استفاده از مبل ریلکسی ترک ابتلا به بسیاری از بیماریهای اسکلتی و عضلانی را کاهش می‌دهد همین موضوع است.

شما می توانید هنگام استفاده از این مبل ها به راحتی محل تکیه گاه-نشیمنگاه محل قرارگیری پا و زانو را به راحتی تغییر دهید و مبل را با توجه به بدن خود تنظیم کنید تا بتوانید فضایی آرامش بخش برای خودتان به وجود بیاورید.

  جنس مبل ریلکسی ترک

معمولاً مبل ریلکسی ترک با پارچه و یا چرم ساخته می شود که البته شما می توانید هنگام سفارش دادن خودتان انتخاب کنید که برای  مبل از چرم استفاده شود یا پارچه.هنگام خرید مبل ریلکسی ترک حتماً به دوام و ضخامت پارچه و یا چرم آن بسیار دقت کنید تا به هنگام ریلکس کردن روی مبل ها آرامش کامل را به دست آورید.

اگر قصد دارید مبل ریلکسی ترک شما با پارچه ساخته شود ما به شما پارچه جیر یا همان میکروفایبر را پیشنهاد می کنیم چرا که در این پارچه ها سرما و گرما ماندگار نیست و بسیار لطیف هستند همچنین این پارچه ها تنوع رنگی بالایی دارند و دارای طرح های بسیار متفاوتی هستند اما به شما پیشنهاد می کنیم اگر در خانه تان حیوان خانگی و یا فرزند کوچکی دارید از این نوع پارچه استفاده نکنید.

و اگر قصد دارید جنس مبل ریلکسی ترک شما از چرم باشد ما به شما پیشنهاد می کنیم حتماً از چرم های طبیعی استفاده کنید چرا که تنها چرم های طبیعی دوام بالایی دارند.

 انواع مبل ریلکسی ترک

  مبل ریلکسی ترک انواع مختلفی دارد از جمله:

 مبل ریلکسی دستی: در این مدل از مبل ریلکسی دستی در کنار دسته مبل اهرمی وجود دارد که می توانید با کشیدن آن مکانیزم آن را آزاد کنید و هنگامی که پاهای خود را دراز کردید می توانید به راحتی از این مبل ریلکسی استفاده کنید.

مبل ریلکسی برقی: در این مدل دیگر اهرمی وجود ندارد و تنها به وسیله ریموت کنترل و یا دکمه ها می توانید مکانیزم آن را به راحتی آزاد کنید و پاهای خود را دراز کنید لازم به ذکر است که در این مدل زیر مبل  یک موتور قوی وجود دارد که به شما این امکان را می دهد تا در هر زاویه که دوست دارید از آن استفاده کنید.

مبل ریلکسی سالمندی: این مبل همانطور که از اسمش نیز مشخص است مناسب سالمندان و یا افراد کم توان است این مبل ریلکسی  به صورت برقی کار میکند یک موتور اضافه پشت این مبل ریلکسی قرار دارد که می‌تواند پشت مبل را بلند کند تا شخص مورد نظر بتوانند به راحتی روی آن بنشیند و همینطور به راحتی بلند شود.

این سه مدل که به شما معرفی کردیم از پرکاربردترین مدلهای مبل ریلکسی ترک هستند.

انواع مبل ریلکسی ترک

  نکاتی که باید هنگام خرید مبل ریلکسی ترک دقت کنید

  هنگام خرید مبل ریلکسی ترک به جنس پارچه آن بسیار توجه کنید خصوصاً اگر قصد دارید از این مبل برای مدت طولانی استفاده کنید چرا که باید دوام بالایی داشته باشد و حتی برای طولانی مدت نشستن نیز آسیبی وارد نکند همینطور توجه داشته باشید که کاملا مطابق بدنه شما باشد چرا که اگر این اتفاق نیفتد هنگام‌نشستن روی آن نه  تنها احساس آرامش نمی کنید بلکه اذیت نیز خواهید شد.

  نتیجه گیری

  در نهایت باید بگوییم که مبل ریلکسی ترک جز پرکاربردترین مبل ها است و اگر از آن دسته افرادی هستید که روزهای پر از استرس و پر مشغله ای را تجربه می کنید ما این مبل ها را به شما پیشنهاد می دهیم.

  پرسش و پاسخ

  آیا از این مبل ها می توان در مکان های دیگر نیز استفاده کرد ؟ بله این مبل ها تنها مناسب منزل نیست و  و در بسیاری از مکان هایی که مراجعه کنندگان وجود دارند که لازم است برای مدت طولانی منتظر بمانند می توانید از این مبل ریلکسی استفاده کنید.

بهترین جنس برای مبل ریلکسی ترک چیست ؟ اگر قصد دارید از پارچه برای مبل ریلکسی استفاده کنید پارچه جیر بسیار مناسب است و اگر می‌خواهید از چرم استفاده کنید ما به شما پیشنهاد می دهیم حتما از چرم طبیعی استفاده کنید

 

مدیر

0 دیدگاه

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *