مدل مبل جدید ترک را از کجا بخریم؟

 مدل مبل جدید ترک را از کجا بخریم؟

مدل مبل جدید ترک را از کجا بخریم؟

حتما برای شما هم پیش آمده است زمانی که دنبال خرید مبلمان با کیفیت بوده‌اید خرید مبل ترک به شما پیشنهاد شده باشد.  انتخاب مبل ترک به معنای خرید یک دست مبلمان شیک، به روز و با کیفیت است که می‌تواند شما را سال‌های سال از تعویض مبلمان بی‌نیاز کند. مبلمان ساخت کشور ترکیه به قدری شهرت جهانی دارند که صادرات آن به کشورهای بزرگی چون انگلیس، فرانسه و حتی امریکا انجام می‌گیرد. از آنجایی که ترکیه در همسایگی کشورمان قرار دارد و روابط تجاری گسترده‌ای میان دو کشور حاکم است برندهای مشهور ترک در ایران دارای نمایندگی هستند و مبل ترکیه‌ای در بازار ایران مشتریان بسیاری دارد.

چگونه مبل ترکیه ای بخریم

بازار فروش خوب مبل‌های ترکیه‌ای و همچنین نزدیکی  کشور ترکیه و قرارگیری آن در همسایگی ایران باعث شده است که نمایندگی‌های مجاز بسیاری از برندهای مشهور مبلمان ترکیه‌ای در ایران حضور داشته باشند، ضمن این که می‌توان به صورت آنلاین مبلمان ترکیه‌ای برند مورد نظر خود را مستقیما از فروشگاه‌های برند مبل در ترکیه خریداری کنید و در ایران تحویل بگیرید. اکثر این برندها دارای فروشگاه‌هایی با فروش آنلاین و ارسال به سراسر دنیا هستند.

در صورتی که به راه‌های وارد کردن قانونی مبلمان تسلط کافی داشته باشید می‌توانید مبلمان مورد نظر خود را مستقیما از ترکیه خریداری کرده و خودتان به ایران وارد کنید. توجه داشته باشید که در بازار مبلمان کشور نیز مبل‌های بسیار با کیفیت داخلی را با برچسب مبل ترکیه‌ای به خریداران ایرانی می‌فروشند، بنابراین اگر می‌خواهید که حتما مبلمان وارداتی استفاده کنید پیشنهاد می‌کنیم که یا از نمایندگی‌های مجاز با ضمانت‌های معتبر خرید کنید و یا خرید مبل ترک به صورت آنلاین از نمایندگی‌های داخل کشور ترکیه را انتخاب کنید.

چه فاکتورهایی باعث محبوبیت مبل ترکیه‌ای در ایران شده است

حتما می‌دانید که بازار مبل‌های برند ترکیه‌ای در ایران بسیار داغ است، اغلب خریداران ایرانی که به دنبال کیفیت، طراحی شیک و زیبا و مدل های متنوع هستند در صورتی که بودجه و توانایی مالی داشته باشند مبلمان ترکیه‌ای را انتخاب می‌کنند. بنابراین تجارت مبلمان ترک در ایران یک تجارت با سود مالی بسیار برای وارد کننده یا نماینده مجاز خواهد بود.

از طرفی نزدیکی ترکیه به ایران باعث می‌شود که حمل و نقل مبلمان وارداتی با توجه به مسافت کم به صرفه باشد و روی قیمت نهایی مبلمان تاثیر کمی بگذارد، به همین دلیل انواع مدل مبل جدید ترک با توجه به کیفیت و اصالتی که دارد در ایران با قیمت مناسبی به فروش می‌رسد، همین امر باعث می‌شود که خریدار ایرانی در جایگاه انتخاب مبل وارداتی ترکیه‌ای و مبل با کیفیت ایرانی، برند خارجی را انتخاب کند.

کدام نمایندگی‌های مبل ترک در ایران وجود دارند؟

برندهای  مطرح ترکیه‌ای در اکثر کشورهای دنیا از جمله ایران دارای نمایندگی هستند، مشهورترین برندهای موجود در ایران شامل برندهای انزا، مبل استقبال، بلونا و مدا لایف می‌شود، انواع مدل‌های مبلمان استیل، راحتی، ال و چستر ترک در نمایندگی برندهای این کشور به فروش می‌رسد، خریدار می‌تواند با مراجعه به نمایندگی مدل‌های موجود و امکان سفارش و تحویل مدل مورد نظر را بررسی کند همچنین امکان بررسی مدل‌ها و شرایط خرید مدل مبل جدید ترک در وب سایت نمایندگی‌های مجاز مبلمان ترک در ایران امکان‌پذیر است.

خرید مبل ترک یا ایرانی؟

مسلما پیشنهاد ما به عنوان یک تولید کننده خرید مبلمان با کیفیت داخلی است، در حال حاضر برندهای مشهوری در کشور فعالیت می‌کنند که مبلمان بسیار با کیفیت مدل مبل جدید ترک و حتی از نظر طراحی و تنوع رنگ و مدل بسیار نزدیک به برندهای مشهور ترکیه‌ای تولید می‌کنند. بنابراین می‌توان با انتخاب مبلمان با کیفیت داخلی به رونق بخش تولید مبلمان نیز کمک کرد، اما بسیاری از خریداران هستند که با صرف بودجه مناسب ترجیح می‌دهند از برندهای خارجی و مطرح استفاده کنند، مسلماً برای این دسته از مشتریان برندهای ترک با توجه به کیفیت و تنوع طرح و مدل، همچنین ارزان بودن در مقایسه با سایر برندهای وارداتی خرید مبل ترک یک انتخاب مقرون به صرفه خواهد بود.

نکات مهم خرید مبل ترک در ایران

در این بخش به نکاتی اشاره خواهیم کرد که توجه به آنها می‌تواند راهنمای خوبی برای خرید مبلمان ترکیه‌ای برای خریدار ایرانی باشد.

خرید از نمایندگی

همانطور که اشاره کردیم نمایندگی‌های بسیاری از برندهای مطرح ترکیه در ایران در حال فروش مدل جدید مبل ترک به خریدار ایرانی هستند، شما می‌توانید با مراجعه به سایت اینترنتی برند مورد نظرتان آدرس و مشخصات نمایندگی مجاز  آن برند در ایران را بیابید. یک راه دیگر برای یافتن نمایندگی های مجاز برندهای مطرح ترکیه‌ای در ایران جستجوی اینترنتی است. یک جستجوی کوتاه در اینترنت می‌تواند اطلاعات خوبی از نمایندگی‌های مجاز برندهای ترکیه‌ای در ایران در اختیار شما بگذارد.

ضمانتنامه کتبی بخواهید

در مقاله اشاره کردیم که بسیاری از مدل مبل های با کیفیت ایرانی در کشور با برچسب ترک به عنوان مدل جدید مبل ترک در حال فروش هستند، بهتر است برای این که واقعا مبل وارداتی خریداری کنید از فروشنده بخواهید تا ضمانتنامه کتبی و شناسنامه واردات مبلمان را در اختیارتان قرار دهد. اکثر برندهای مشهور ترک وارداتی دارای شناسنامه و ضمانت اصالت کالا هستند.

خرید آنلاین از تولید کننده ترک

یکی دیگر از راه‌های خرید مبل واقعی ترکیه‌ای این است که شما به عنوان یک خریدار ایرانی به صورت آنلاین از برند مورد نظرتان در کشور ترکیه خریداری کرده و مبل را در ایران تحویل بگیرید، البته این مدل خرید کردن دارای دردسرهای بسیار زیادی از جمله اخذ مجوزهای وارداتی مبلمان است که برای خریدار به صورت تک خیلی مقرون به صرفه نخواهد بود. بسیار دیده می‌شود که خریداران ایرانی با در نظر گرفتن یک بودجه بسیار بالا با سفر به کشور ترکیه اقدام به خرید حضوری از برندهای تولیدی مبلمان مطرح در این کشور کرده و مبلمان خریداری شده را در ایران تحویل می‌گیرند.

خرید آنلاین از تولید کننده ترک

جمع بندی نهایی

اگر چه خرید مدل جدید مبل ترک بسیار اغوا کننده و هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد، اما با اختصاص دادن بودجه مناسب می‌توانید از مبلمان بسیار با کیفیت داخلی که از نظر کیفیت، مدل، تنوع طرح و رنگ قابل مقایسه با برندهای مشهور ترک هستند خریداری کنید. خرید کالای با کیفیت ایرانی عامل اصلی رونق کسب و کار تولیدکنندگان کشورمان خواهد بود.

مدیر

0 دیدگاه

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *