میز کنسول مدرن را از کجا تهیه کنیم؟

 میز کنسول مدرن را از کجا تهیه کنیم؟

میز کنسول مدرن را از کجا تهیه کنیم؟

میز کنسول یا همان میزآینه اخیراً در بیشتر خانه های ایرانی یافت می شود. از دلایل محبوبیت این محصول می شود به جایگیری کم در خانه، کامل کردن دکوراسیون به وسیله کنسول و قرار دادن ظروف و وسایل پذیرایی در داخل آن است. میز کنسول در مدل ها و سبک گوناگونی ساخته شده که سبک های کلاسیک و مدرن با استقبال زیادی روبه رو شده است. در این مطلب سعی بر معرفی کامل میز کنسول مدرن و مراکز خریدی که می توانید این محصول را تهیه کنید داریم. با ما همراه باشید…

میز کنسول مدرن چه ویژگی ظاهری دارد؟

میز آینه مدرن را می توان از محبوب ترین مدل های حال حاضر بازار دانست. این میز کنسول معمولاً با ابعاد کوچک و جم و جور ساخته شده که این موجب راحتی استفاده در دکوراسیون خانه های کوچک شده است. بر روی میز کنسول مدرن منبت و کنده کاری دیده نمی شود چراکه طراحی این مدل سادگی و ظرافت را در خود داشته که این موجب تفاوت میز کنسول مدرن با مدل های کلاسیک شده است.

جنس میز کنسول مدرن از چه موادی است؟

میز کنسول مدرن بیشتر از دو جنس فلزی و چوبی ساخته می شود که مدل های فلزی به دلیل تنوع طرح و رنگ بیشتر نسبت به مدل های چوبی بیشتر در مراکز فروش این محصول دیده می شود.

به طور کلی میزهای فلزی از جنس آهن سبک با آبکاری که می تواند طلایی و کروم یا رنگ مورد علاقه شما باشد ساخته و در مدل های چوبی که از ترکیب چوب و ام دی اف بوده در رنگ های سفید، قهوه ای و رنگ های ترکیبی ساخته و عرضه می شود.

مراکز فروش میز کنسول مدرن

میز کنسول مدرن را می توانید از چند روش مختلف انتخاب و خریداری نمایید. یکی از روش ها رفتن به بازار مبل بوده که در با صرف زمان و گشت و گذار در بازار مبل شهرتان با تنوع زیادی از این محصول مواجه می شوید.

روش دیگری که کمی زمان بر تر از روش قبلی است مراجعه به تولید کنندگان میز کنسول است. در این روش شما باید به حومه شهر مراجعه کنید و با مشاهده محصول، انتخاب خود را انجام داده و خرید خود را نهایی کنید.

روش آخری که امروزه با توجه به شیوع ویروس کرونا بیشتر مورد توجه قرار گرفته است خرید آنلاین میزآینه است. در این روش خرید شما می توانید در خانه خود نشسته و تنوع محصول را در لپ تاپ و موبایل خود مشاهده کرده و بعد از مقایسه نسبت به بودجه خود خریدتان را نهایی نمایید. از مزایای خرید اینترنتی میز کنسول می توان به خرید بدون هیچ واسطه و راحت اشاره کرد.

نکته: در هنگام خرید میز کنسول به صورت آنلاین حتماً نماد الکترونیکی سایت را بررسی و بعد از آن خرید خود را نهایی نمایید.

مراکز فروش میز کنسول مدرن
مراکز فروش میز کنسول مدرن

میز کنسول شیک

مدل های موجود در بازار بسیار متنوع هستند، اگر به دنبال خرید میز کنسول شیک و در عین حال مدرن هستید از مدل هایی که ظرافت بالا در ساخت خود دارند انتخاب خود را انجام دهید. این مدل معمولاً ابعاد کوچکی داشته و به راحتی در هر دکوراسیونی جای خود را پیدا می کنند. کنسول شیک فلزی آبکاری شده بوده و مدل های کلاسیک رویه وکیوم دارند که باعث زیبایی بیشتر شده اند.

میز کنسول شیک
میز کنسول شیک

محل قرارگیری کنسول در خانه کجاست؟

میز کنسول را در خانه می توان در قسمت های مختلفی قرار داد ولی قبل از قرار خرید و قراردادن میز کنسول باید همخوانی بین محصول خریداری شده با دکور منزل شما وجود داشته باشد. یک میز آینه را می توانید ورودی راهرو، هال خانه و اتاق خواب جای دهید.

  • ورودی راهرو

میز کنسول مانند یک بیانیه افتتاحیه عمل می‌کند. آن را با یک آینه جفت کنید تا نور و لمس زیبایی را حس کنید. یا از میز به عنوان یک لنگر برای نمایش یک اثر هنری چشمگیر استفاده کنید. از نظر کاربردی، این محصول مکانی برای ذخیره محتوای غیرمترقبه است که شما را غرق در تغییرات کوچک می‌کند.

  • هال خانه

هال خانه بهترین قسمت برای قرار دادن میز کنسول است. از کنسول در هال برای قرار دادن ظروف پذیرایی مهمان استفاده نمایید.

  • اتاق خواب

یکی دیگراز قسمت هایی که در آنجا می توان میز کنسول یا همان میز آینه را قرار داد، اتاق خواب است. توجه به این نکته که میز آینه شما باید با سرویس خواب اتاق سِت باشد را فراموش نکنید.

 

مدیر

0 دیدگاه

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *