نکات مهم در خرید میز ناهار خوری

 نکات مهم در خرید میز ناهار خوری

نکات مهم در خرید میز ناهار خوری

در زندگی امروزی یکی از مهم ترین وسایل دکوراسیون داخلی میز ناهارخوری است که از آن می توان در آشپزخانه یا اتاق پذیرایی استفاده کرد، میز ناهار خوری در سبک ها، جنس ها و تعداد نفرات مختلفی تولید و عرضه می شود که پاسخگوی نیاز تمام سلایق می باشد، ما در این مقاله سعی میکنیم به نکاتی بپردازیم که در هنگام خرید میز ناهار خوری باید به آن توجه کنید.

نکاتی که در هنگام خرید میز ناهار خوری باید به آن توجه کنیم؟

برای خرید میز ناهار خوری به نکاتی همچون ابعاد، تعداد نفرات، جنس، سبک، قیمت میز ناهار خوری و … توجه کنید.

ابعاد میز ناهار خوری

اولین نکته ای که در هنگام خرید میز ناهار خوری باید به آن توجه کنید محیطی است که میخواهید میز را قرار دهید به طور معمول لبه های میز ناهار خوری باید حداقل یک متر تا دیوار یا سایر مبلمان فاصله داشته باشد تا بتوان به راحتی صندلی میز ناهار خوری را جابجا کرد و مشکلی در نشست و برخواست ایجاد نشود.

تعداد نفرات میز ناهار خوری

بعد از اینکه محیط خود را اندازه گیری کردید باید به تعداد نفرات میز ناهار خوری توجه کنید، میز های ناهار خوری در تعداد ۲ نفره، ۴ نفره، ۶ نفره، ۸ نفره، ۱۰ نفره و … تولید و عرضه می شود که شما با توجه به فضا و تعداد نفرات خانواده یکی از این میز ها را می توانید خریداری کنید.

جنس میز ناهار خوری

یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید میز ناهار خوری باید به آن توجه کنید متریال(جنس) مصرف شده در ساخت میز ناهار خوری است که در زیر به آنها میپردازیم.

میز ناهار خوری چوبی

یکی از پرکاربردترین مواد اولیه در تولید میز ناهار خوری و سایر لوازم دکوراسیون منزل چوب است، در ساخت میز های ناهار خوری چوبی از چوبهایی مانند راش، گردو، روسی(نراد) و… استفاده می شود که دارای خاصیت شکل پذیری و مقاومت مناسبی هستند. اگر قصد خرید مبل استیل را دارید بهتر است میز ناهار خوری چوبی ست مبلمان خود را خریداری کنید.لازم به ذکر است که این میز ها در رنگ هایی مانند سفید، طلایی( ورق طلا)، گردویی، فندقی و … تولید می شوند که به راحتی می توانید با تم رنگی مناسب منزلتان سفارش دهید.

میز ناهار خوری ام دی اف

ام دی اف MDF یکی از فراورده ای چوب است که از خرده چوب و چسب، تحت فشار و دمای بالا تولید می شود و در ساخت بسیاری از لوازم دکوراتیو همچون میز ناهار خوری، میز کنسول، سرویس خواب، میز تلویزیون و … مورد استفاده قرار می گیرد. میز ناهار خوری ام دی اف نسبت به چوب دارای قیمت پایین تری می باشد و اگر به دنبال خرید میز ناهارخوری ارزان هستید این دسته از میز ها می تواند انتخاب مناسبی باشد.این میز ها در رنگ هایی همچون سفید، ونگه، والیس و … تولید می شوند.

میز ناهار خوری ام دی اف

میز ناهار خوری فلزی

اگر به دنبال میز ناهارخوری جدید هستید یکی از بهترین گزینه ها میز ناهار خوری فلزی است که در سبک ها و مدل های مختلفی تولید و عرضه می شود، یکی از ویژگی های میز ناهار خوری فلزی جدید استفاده از رنگ های طلایی و نقره ای آبکاری شده است که جلوه ویژه ای به میز ها می دهد و به زیباتر شدن دکوراسیون داخلی منزلتان کمک شایانی می کند البته این میز ها به صورت رنگ پودری یا کوره ای نیز تولید می شوند.

سبک ناهار خوری

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید میز ناهار خوری باید به آن توجه کنید تناسب بین سبک دکوراسیون داخلی و سبک میزناهارخوری است، اگر دکوراسیون داخلی منزل شما از سبک های کلاسیک و لاکچری پیروی می کند بهتر است از میز ناهارخوری های چوبی که دارای منبت های برگی و ابزار زنی شده است استفاده کنید. میز ناهار خوری های ام دی اف بیشتر مناسب دکوراسیون های مینیمال و ساده است و زیبایی دو چندانی به دکوراسیون منزل شما می بخشد اما اگر سبک دکوراسیون منزل شما مدرن است، میز ناهار خوری فلزی می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد به شرطی که در سایر لوازم دکوراتیو همچون میز جلومبلی و عسلی، میز تلویزیون و …  نیز از فلز استفاده شده باشد.

قیمت میز ناهار خوری

برای بسیاری از ما هنگامی که قصد خرید لوازم دکوراتیو را داریم قیمت محصول مد نظر برایمان اهمیت ویژه ای دارد یا گاهی دو محصول مشابه را با قیمت های متفاوت در دو فروشگاه دیده ایم و برایمان سوال شده است که دلیل تفاوت قیمت چیست، برای پاسخ به این سوال لازم است به چند نکته که در قیمت میز ناهارخوری و سایر لوازم دکوراتیو تاثیر گذار است بپردازیم. اولین عامل تاثیر گذار در قیمت، نوع متریال مصرفی است برای مثال همانطور که بیان شد در تولید میز ناهار خوری می توان از چوب های مختلفی استفاده کرد، پس علت  تفاوت قیمت می تواند نوع چوب مصرف شده باشد، دومین نکته ای که در قیمت میز ناهار خوری تاثیر گذار است نوع یراق استفاده شده در ساخت میز است، سومین نکته که قابل ذکر است محل خریداری میز است ممکن است یک میز با متریال یکسان در دو نقطه شهر قیمت های متفاوتی داشته باشند. اما اگر به دنبال خرید میز ناهارخوری جدید یا میز ناهار خوری ارزان هستید پیشنهاد ما به شما رفتن به بازار مبل هایی همچون بازار مبل جاجرود،بازار مبل چهاردانگه و … است اما اگر زمان لازم برای اینکار را ندارید شما می توانید از فروشگاه های اینترنتی مبلمان و دکوراسیون استفاده کنید که از مزایای آن میتوان به رقابتی بودن قیمت ها، تنوع محصولات و … اشاره کرد.

قیمت میز ناهار خوری

 

مدیر

0 دیدگاه

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *