چگونه میز تلفن ارزان قیمت بخریم؟

 چگونه میز تلفن ارزان قیمت بخریم؟

چگونه میز تلفن ارزان قیمت بخریم؟

میز تلفن از جمله وسایل دکوری است که علاوه بر زیبایی بخشیدن به دکوراسیون داخلی یک وسیله کاربردی نیز محسوب می‌شود، در تمام خانه ها حداقل یک خط تلفن وجود دارد بنابراین باید گفت که داشتن میز تلفن یکی از ضروریات هر خانه است. در این مقاله کوتاه به بررسی نکات مربوط به انتخاب و خرید میز تلفن می‌پردازیم.

اهمیت میز تلفن در دکوراسیون خانه

برای این که یک دکوراسیون شیک و جذاب داشته باشید نباید از وسایل کوچک و به ظاهر بی‌اهمیت غافل شوید. میز تلفن یک وسیله کاربردی است که می تواند علاوه بر جایگاهی برای قرار گرفتن تلفن به عنوان یک وسیله دکوراسیونی زیبا در خانه مورد استفاده واقع شود. اگرچه امروزه تلفن‌های همراه و تلفن‌های بی‌سیم نقش این میزها را تا حدود زیادی کم رنگ کرده‌اند اما همچنان وجود آن در دکوراسیون داخلی بهتر است نبودن آن است.

انواع میز تلفن

برای این که بتوانید در خرید میز تلفن انتخاب مناسبی داشته باشید باید انواع میز تلفن را بشناسید. میز تلفن از نظر کاربردی، جنس سازه و طرح و مدل دارای انواع مختلفی است.

انواع میز تلفن

میز تلفن دارای صندلی

یکی از محبوبترین مدلهای میز تلفن، میز دارای صندلی است، از دیرباز این مدل میز تلفن‌ها به دلیل کاربری راحتی که داشتند بسیار مورد توجه واقع شدند، ساعت‌ها صحبت کردن با تلفن با توجه به این که امکان استفاده از صندلی کنار آن وجود داشت کار چندان سختی به نظر نمی‌رسد، به ویژه در سال‌های نه چندان دور که هنوز تلفن‌های بی‌سیم رونق زیادی نداشتند این مدل صندلی‌ها بسیار کاربردی و محبوب بودند. این مدل میز تلفن ها معمولا در کنار ست مبلمان مورد استفاده قرار گرفته و از نظر نوع و سبک طراحی کاملا شبیه به مبلمان ساخته می‌شد.

میز تلفن پایه‌دار

این مدل میز تلفن‌ها دارای یک میز همراه با کشو یا طبقه هستند، پایه بلندی دارند و از نظر شکل ظاهری بسیار شکیل و زیبا به نظر می‌رسند، این  مدل میزها را در دکوراسیون کلاسیک و مدرن امروزی بسیار استفاده می‌کنند. می‌توان گفت در حال حاضر محبوب‌ترین شکل میز تلفن همین مدل‌های پایه دار است.

انواع میز تلفن از نظر شکل ظاهری

از نظر ظاهری میز تلفن به انواع میز با صفحه گرد، میز مربعی، میز دارای صفحه مستطیل و میز تلفن با صفحه بیضی تقسیم می شود. انتخاب هرکدام از این مدل‌ها بستگی به سبک چیدمان و هارمونی مناسبی که با سایر اقلام چوبی دکوراسیون منزل ایجاد می‌کنند خواهد داشت.

میز تلفن باید متناسب با سبک چیدمان انتخاب شود، معمولا میز تلفن‌های چوبی و پایه دار با صفحه گرد برای دکوراسیون  های کلاسیک و مدرن مناسب هستند، میز تلفن‌های گرد را می‌توان در دکوراسیون مدرن نیز استفاده کرد، مدل‌های مستطیلی برای دکوراسیون کلاسیک و سنتی مناسب هستند، حتی می‌توان با یک انتخاب صحیح از میز تلفن در دکوراسیون روستیک نیز استفاده کرد.

بسیاری از میز تلفن‌ها دارای کشو هستند به این ترتیب می‌توان وسایلی مثل دفتریادداشت، دفتر تلفن و خودکار برای یادداشت‌های ضروری را در این کشوها قرار داد، برخی مواقع میز تلفن ها دارای یک طبقه اضافه در قسمت پایین هستند که می توان برخی اقلام دکوری مثل مجسمه‌های کوچک یا گلدان های مصنوعی را آنجا قرار داد.

چگونه می‌توانم میز تلفن ارزان خریدار کنم؟

فاکتورهایی مثل متریال ساخت در میز تلفن، ابعاد و اندازه و کاربرهایی که دارد در قیمت آن تاثیرگذار است، برای این که یک میز تلفن ارزان خریداری کنید بهتر است دنبال متریال‌هایی مثل چوب های ارزان و یا ام دی اف باشید. از آنجایی که میز تلفن یک وسیله مصرفی نیست مطمئنا هزینه کردن برای این کالا و خرید یک کالای با کیفیت می تواند تا سال‌های زیادی شما را از خرید مجدد یا تعویض آن بی‌نیاز کند. بنابراین سعی کنید با اختصاص دادن یک بودجه مناسب کالایی با کیفیت و زیبا خریداری کنید که جلوه خوبی به دکوراسیون منزل شما ببخشد.

چگونه می‌توانم میز تلفن ارزان خریدار کنم؟

نکات مهم خرید میز تلفن

– در زمان انتخاب میز تلفن باید سعی کنید مدل‌هایی را انتخاب کنید که از نظر طرح و رنگ با وسایل چوبی منزل شما هماهنگی داشته باشد، به ویژه ست شدن آن با وسایلی مثل مبلمان یا آینه کنسول دارای اهمیت است.

– در مورد انتخاب رنگ میز تلفن باید گفت که این مسئله کاملا سلیقه‌ای است و بیشتر به هارمونی رنگ چیدمان منزل شما بستگی خواهد داشت، با این وجود استفاده از رنگ‌های طبیعی چوب یا رنگ قهوه‌ای، مشکی و سفید در مورد میز تلفن بسیار رایج است.

– انتخاب صفحه گرد، مستطیل، بیضی یا مربع برای میز تلفن بستگی به ابعاد آن و شکل  چیدمان منزل شما خواهد داشت. در هر صورت این شما هستید که انتخاب می کنید میز تلفن شما چه شکلی داشته باشد.

– سعی کنید از مدل‌های کشو دار استفاده کنید تا بتوان با قرار دادن مجلات، کاغذها، یادداشت و وسایل تحریر در کشو اطراف تلفن را نظم دهی کرد.

– یک روش کاربردی برای انتخاب مدل یا قیمت ارزان میز تلفن این است که در سایت‌های فروشگاهی اینترنتی انواع مدلها و قیمت ها را بررسی کنید و بهترین مدل را انتخاب کنید.

– از کیفیت کالایی که خریداری می کنید اطمینان حاصل کنید، به یراق‌آلات به کار رفته در آن و همچنین محل اتصال پایه ها یا طبقات آن دقت کنید که کاملا مستحکم و مقاوم ساخته شده باشند.

– اگر میز تلفن را در کنار تختخواب قرار می‌دهید می توانید مدلی را انتخاب کنید که با سرویس خواب شما از نظر مدل و رنگ همخوانی داشته باشد.

– برای زیباتر شدن میز تلفن می توانید از اقلام دکوری مناسب مثل مجسمه‌ها و گلدان‌های کوچک استفاده کنید.

جمع بندی نهایی

میز تلفن یک وسیله کاربردی است اما باید به زیبایی آن و تاثیری که در دکوراسیون داخلی دارد نیز توجه داشت، انتخاب میز تلفن‌های چوبی محبوبیت بسیاری دارد ضمن این که استفاده از آنها در انواع دکوراسیون جایز است و جلوه خاصی به  دکوراسیون منزل می‌بخشد. به ویژه در مورد دکوراسیون سبک های کلاسیک و لاکچری میز تلفن چوبی انتخاب اول خواهد بود.

در مورد ابعاد میز تلفن نیز با توجه به کاربری آن و فضایی که در اختیار دارید تصمیم بگیرید. به طور مثال استفاده از میز تلفن‌های دایره‌ای برای فضاهای بزرگتر مناسب است.

مدیر

0 دیدگاه

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *