جدیدترین مدل سرویس خواب دونفره

 جدیدترین مدل سرویس خواب دونفره

جدیدترین مدل سرویس خواب دونفره

همه ما نیاز داریم که پس از یک روز سخت و پر مشغله از محیط شلوغ کاری خارج شویم و در یک فضای آرامش بخش استراحت کنیم این فضای آرامش بخش برای تمامی ما اتاق خواب است که در آن میتوانیم ساعت­های بسیاری را استراحت کنیم. اما برای اینکه یک استراحت لذت بخش داشته باشیم نیازمند یک تخت خواب نرم و راحت هستیم علاوه بر این آنچه که به ما آرامش میدهد فضای اتاق خواب نیز هست که این فضای آرامش بخش اتاق خواب بستگی به سرویس خوابی دارد که انتخاب میکنید.

ما در ادامه این مطلب قصد داریم که با شما درباره جدیدترین سرویس خواب­ دونفره صحبت کنیم. پس اگر به دنبال خرید یک سرویس خواب دو نفره هستید تا پایان این مطلب با ما  همراه باشید.

جدیدترین سرویس خواب دونفره

امروزه افراد توجه بسیاری به دکوراسیون و سبک اتاق خواب دارند به همین دلیل نیز تولید کنندگان سعی بر آن دارند که سرویس خواب­های متنوع را تولید کند. تا هر شخص بتواند با توجه به آنچه که سلیقه اوست یک اتاق خواب زیبا و آرامش بخش داشته باشد.

سرویس خواب چوبی

از جدیدترین سرویس خواب­هایی که امروزه نیز طرفداران بسیاری پیدا کرده­اند سرویس خواب چوبی است. سرویس خواب چوبی همانطور که از نامش مشخص است تمامی اجزای آن از چوب تهیه شده و یک زیبایی طبیعی به اتاق خواب شما می­دهد علاوه بر آن استفاده از رنگ چوب در اتاق خواب آرامش بیشتری را برای شما به ارمغان می­آورد.

سرویس خواب­های چوبی انواع مختلفی دارند و معروفترین آن سرویس خواب­های کلاسیک است که کمی از سادگی به دور هستند و بر روی چوب آنها از منبت کاری استفاده می­شود تا جلوه زیباتری داشته باشد.

سرویس خواب mdf

سرویس خواب mdf نیز سرویس خوابی است که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. همان‌طور که می‌دانید mdf از خرده‌های چوب تهیه شده است. اما با این وجود مقاومت بسیار بالایی دارد و در عین حال وزن بسیار سبکی نیز دارد. به همین دلیل نیز محبوبیت زیادی میان مردم پیدا کرده است.

علاوه بر این سرویس خواب mdf از دیگر سرویس خواب­ها ارزان­تر است اما لازم به ذکر است که این سرویس خواب­ها معمولاً زیبایی بسیار زیادی دارند و چون  mdf رنگی نسبتاً شبیه به رنگ چوب دارد می­تواند فضای آرامش بخش در اتاق شما به وجود بیاورد.

سرویس خواب وکیوم

منظور از وکیوم این است که برای ساختن تخت خواب تولید کننده از تکنولوژی وکیوم برای فشرده کردن متریال به کار رفته در ساخت تخت خواب استفاده کرده است.

تکنولوژی وکیوم باعث می­شود که آن هوایی که بین سطح تخت وجود دارد خالی شود. این کار یک روکش بسیار مقاوم ولی ظریف روی تخت خواب ایجاد می‌کند که این روکش­ها معمولاً رنگی هستند و گاها آنها را به رنگ چوب انتخاب میکنند.

در کل باید بگوییم که روکش وکیوم مقاومت تخت خواب را افزایش میدهد و باعث زیباتر شدن تخت خواب نیز می­شود.

نکاتی که باید هنگام انتخاب سرویس خواب دونفره به آن توجه کرد

اگر می­خواهید که یک سرویس خواب با دوام و با کیفیت داشته باشید حتماً باید پیش از خرید به نکات بسیاری توجه کنید. از جمله:

استاندارد بودن تخت خواب و تشک

پیش از هر چیز ابتدا باید به این نکته توجه کنید که تخت خوابی که در سرویس خواب وجود دارد از نظر فیزیکی کاملاً استاندارد باشد و هنگامی که از آن استفاده میکنید دچار کمر درد نشوید و بتوانید خوابی راحت را تجربه کنید.

ابعاد استاندارد تخت خواب­ دو نفره ۱۶۰ در ۲۰۰ سانتی متر است و در عرض­های ۱۸۰ در ۲۰۰سانتی متر نیز وجود دارد. شما می­توانید با توجه به فضایی که در اختیار دارید و همینطور جثه خود تخت خواب مورد نظر را انتخاب کنید.

البته که بخش بیشتری از راحتی تخت خواب بستگی به تشک آن دارد پس علاوه بر اینکه به استاندارد بودن سایز تخت خواب باید توجه کنید باید به راحتی تشک نیز توجه کنید.

اگر میخواهید از تشک  نوجوان­ استفاده کنید بهتر است که از تشک­های فنری استفاده کنید. اما اگر می­خواهید برای افرادی که مشکل کمر درد دارند از تشک استفاده کنید باید تشک­های طبی را انتخاب کنید.

استاندارد بودن تخت خواب و تشک

ارتفاع تخت خواب

نکته دیگری که هنگام انتخاب سرویس خواب باید به آن دقت کنید ارتفاع تخت خوابی است که در سرویس خواب وجود دارد. ارتفاع استاندارد یک تخت خواب دونفره تقریبا ۴۵ سانتی متر است. اما اگر ارتفاع خارج از این اندازه بود می­تواند به مرور زمان باعث آسیب رسیدن به شما شود پس هنگام خرید سرویس خواب به ارتفاع تخت خواب نیز توجه کنید.

کیفیت

از مهمترین عواملی که باعث طول عمر بالای یک محصول میشود کیفیت متریال به کار رفته در آن است که درمورد سرویس خواب نیز صدق میکند در نتیجه حتما هنگام خرید سرویس خواب به کیفیت متریال از جمله نوع چوب، یراق تخت و … به کار رفته در آن توجه کنید.

قیمت سرویس خواب دونفره

قیمت یک سرویس خواب دونفره به عوامل مختلفی از جمله کیفیت متریال، برند و… بستگی دارد. لازم به ذکر است که قیمت سرویس خواب­های دونفره با توجه به اینکه در ساخت آنها از متریال بیشتری استفاده شده است بالاتر است. اما حتما هنگام خرید توجه داشته باشید که فروشنده با کیفیت­ترین اجناس را با قیمت بالا به فروش برساند.

قیمت سرویس خواب دونفره

پرسش و پاسخ

آیا سرویس خواب دو نفره برای اتاق خواب­های کوچک مناسب است؟ بهتر است که در اتاق خواب­های کوچک از سرویس خواب­های مدرن و مینیمالی استفاده کنید که فضای کمتری را اشغال می­کنند.

برای افرادی که مشکل کمر درد دارند چه تشکی مناسب است؟ برای افرادی که دچار مشکل کمر درد هستند باید از تشک­هایی که فنر میکرو، فنر بونل یا فنر پاکتی ندارند و طبی هستند استفاده کنید.

هنگام خرید سرویس خواب دونفره به چه نکاتی باید توجه کرد؟ شما باید به نکات بسیاری از جمله کیفیت، ابعاد اتاق، سبک اتاق خواب و… توجه کنید.

نتیجه گیری

در نهایت باید به شما بگوییم که سرویس خواب از مهمترین اجزای یک اتاق خواب است که تمام زیبایی اتاق خواب شما بستگی به سرویس خوابی دارد که انتخاب میکنید پس هنگام خرید سرویس خواب توجه بالایی داشته باشید.

امیدواریم که این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

 

مدیر

0 دیدگاه

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *