قیمت مبل استیل در بازار مبل امام علی

 قیمت مبل استیل در بازار مبل امام علی

قیمت مبل استیل در بازار مبل امام علی

مبل استیل یکی از مبل­هایی است که نسبت به دیگر مبل­ها قیمت بسیار بالایی دارد. اما قیمت بالای مبل استیل بی­ دلیل نیست و قیمت بالای آن نشان از کیفیت بالای مبلمان دارد. چرا که تولید کننده در ساخت آن از باکیفیت­ترین چوب ها مثل چوب راش استفاده می‌شود و به دلیل منبت کاری­هایی که روی این چوب انجام می­گیرد قیمت بالایی دارد.

اما همچنان در برخی از بازار ها می­توان مبل استیل را با قیمتی نسبتاً پایین­تر و یا حتی به قیمت تولید خریداری کرد.

ما در ادامه این مطلب قصد داریم که درباره بازار مبل امام علی و قیمت مبلمان استیل در این بازار با شما صحبت کنیم پس اگر به دنبال خرید مبلمان استیل با قیمت مناسب هستید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

مبل استیل چیست؟

همانطور که میدانید در زبان انگلیسی از کلمه استایل برای تعریف مبل­های جذاب و شیک استفاده می‌شود که این کلمه با توجه به مرور زمان در زبان عامیانه تبدیل به استیل شده و به همین دلیل به مبلمان سلطنتی، مبلمان استیل نیز گفته می­شود.

ویژگی­ مبل استیل

مبل استیل دارای ویژگی­های منحصر به فردی است که آن را از دیگر مبلمان مانند مبل راحتی، مبل ال و … متمایز می­سازد. از بارزترین ویژگی­های مبلمان استیل ظاهر اشرافی و مجلل آن است.

از دیگر ویژگی‌های مبلمان استیل می‌توان به وزن سنگین این مبلمان اشاره کرد اما این وزن سنگین در مبلمان استیل یک مزیت به حساب می­آید چرا که وزن سنگین آن به دلیل استفاده از چوب طبیعی در ساخت اسکلت مبلمان استیل است.

علاوه بر اینکه در ساخت مبل استیل از باکیفیت­ترین چوب­ها استفاده می­شود تولید کنندگان برای اینکه ظاهر مبل را مجلل­تر کنند از منبت کاری نیز در قسمت دسته­ ها، تاج مبل و همینطور پایه مبل از منبت کاری استفاده می‌کنند که یکی از علل های قیمت بالای مبل استیل است.

ویژگی مبل استیل

علت قیمت بالای مبلمان استیل

همانطور که پیشتر ذکر کردیم در ساخت مبل استیل از با کیفیت­ترین متریال­ها استفاده می­شود چرا که برای داشتن یک ظاهر شیک و زیبا باید از با کیفیت‌ترین­ها استفاده کرد چرا که کیفیت اصلی­ترین عامل زیبایی است.

در ساخت مبل استیل از با کیفیت­ترین چوب­ها و پارچه­ها استفاده می­شود که اصلی­دلیل کیفیت بالای مبلمان است.

جنس پارچه مبل استیل

یک مبل استیل با کیفیت باید علاوه بر اینکه اسکلت محکم و مرغوبی داشته باشد پارچه با کیفیتی نیز داشته باشد. در تولید مبلمان استیل معمولاً از پارچه­های طرح دار، مخمل ، چرم و یا پوست اسب استفاده می­کنند که طرح پارچه با توجه به سلیقه مشتری قابل تغییر است.

یکی از ویژگی­های پارچه مبل استیل ضد آب و ضد گرد و غبار بودن آنهاست و به همین دلیل نیز قیمت مبل استیل با توجه به کیفیت پارچه استفاده شده قابل تغییر است.

جنس چوب مبل استیل

همانطور که میدانید تمام کیفیت یک مبل بستگی به اسکلت آن دارد به همین دلیل نیز اسکلت مبل باید از طبیعی­ترین چوب­ها و همینطور با کیفیت­ترین چوب­ها ساخته شده باشد. معمولاً برای تهیه اسکلت مبل استیل از چوب­هایی مثل چوب راش، چوب گردو، چوب توسکا و چوب­های محکم درختان جنگلی استفاده میشود. به همین دلیل نیز مبل استیل طول عمر بسیار بالایی دارد.

منبت کاری مبل استیل

از دیگر عامل­هایی که باعث افزایش قیمت مبلمان استیل می‌شود منبت کاری­هایی است که روی این مبلمان صورت میگیرد. همانطور که می­دانید از قدیمی­ترین هنرهای دستی ایرانی منبت کاری است که این هنر جلوه بسیار زیادی به مبلمان استیل می­بخشد و معمولاً روی تاج مبل، دسته و همینطور پایه ­های مبل صورت میگیرد. معمولا این حکاکی­ها به صورت دستی انجام می­گیرد.

مزیت­های خرید مبل از بازار مبل امام علی

بازار مبل امام علی از بزرگترین بازارهای مبلمان کرج است که دارای انواع مبلمان و محصولات چوبی از جمله سرویس خواب،  مبلمان اداری و تمامی مصنوعات چوب است.

یکی از مزیت­های خرید از بازار مبل امام علی این است که هر محصولی را که از این بازار تهیه کنید در کنار محصول ۲۴ ماه خدمات پس از فروش نیز دریافت خواهید کرد. علاوه بر این در بازار مبل امام علی میتوانید با کیفیت­ترین اجناس را خریداری کنید.

از دیگر مزیت­های بازار مبل امام علی این است که شما انتخاب­های بیشتری نسبت به فروشگاه­های دیگر دارید چرا که در بازار مبل امام علی هزاران تولید کننده مبل استیل وجود دارد که هرکدام طرح­ها و کیفیت­های متفاوتی را ارائه میدهند. در نتیجه شما نیز انتخابات بیشتری پیش رو خواهید داشت.

مزیت های خرید مبل از بازار مبل امام علی

قیمت مبل استیل در بازار مبل امام علی

همانطور که پیشتر نیز ذکر کردیم در بازار مبل امام علی می‌توانید انواع مبلمان را خریداری کنید. قیمت مبلمان استیل در بازار مبل امام علی چندان تفاوتی با دیگر بازارها ندارد چرا که متریال به کار رفته همانقدر باکیفیت است. اما در بازار مبل امام علی بسیاری از تولیدی­ها در حال فعالیت هستند که می­توانید مبلمان استیل را با قیمتی پایین­تر خریداری کنید اما شروع قیمت مبلمان استیل از ۲۰ الی ۳۰ میلیون است و ممکن است تا ۶۰۰ الی ۸۰۰ میلیون نیز برود. همه چیز بستگی به متریال به کار رفته در ساخت مبلمان دارد.

آدرس بازار مبل امام علی

بازار مبل امام علی در شهر کرج جاده محمدشهر بلوار امام علی واقع شده است.

پرسش و پاسخ

آیا میتوان مبلمان استیل را با قیمت پایین­تر در بازار مبل امام علی خریداری کرد؟ قیمت مبلمان استیل در بازار مبل امام علی چندان تفاوتی با دیگر فروشگاه­ها ندارد اما می‌توانید در بازار مبل امام علی تولیدی­هایی را پیدا کنید که مبل را به قیمت تولید به شما می­فروشند

آیا بازار مبل امام علی تنها مختص مبلمان است؟ خیر، در بازار مبل امام علی شما میتوانید انواع محصولات چوبی را خریداری کنید.

از مبل استیل در چه فضاهایی میتوان استفاده کرد؟ از مبل استیل تنها باید در دکوراسیون­های سلطنتی و البته خانه­هایی با متراژ بالا استفاده کنید.

نتیجه گیری

ما در این مطلب سعی کردیم که شما را با بازار مبل امام علی آشنا کنیم تا هنگام خریدن مبل استیل انتخاب­های بیشتری داشته باشید در نتیجه خریدی راحت­تر را نیز تجربه کنید. امیدواریم که این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

 

مدیر

0 دیدگاه

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *